Identificarea unei nise de piata pentru o platforma informatica, adresata sectoarelor TIC, industriei creative si turismului
Scopul prezentului studiu de piață este de a identifica o nișă de piață pentru produsul informatic inovativ – platforma informatica inovatoare- sistem informatic avansat, de interes international ce va integra pe verticala solutiile TIC in scopul cresterii competitivitatii sectorului TIC, industriei creative si turismului.
Obiectivele studiului de piață:
- Analiza pietei- identificarea unei nise de piata
- Analiza mediului – cunoașterea constrângerilor și oportunitatilor pietei
- Analiza cererii – cunoasterea caracteristicilor și nevoilor potențialilor clienți
- Analiza ofertei – măsurarea gradului de cunoaştere a furnizorilor existenţi pe piaţă şi a ofertelor acestora;
- Analiza produsului – revizuirea vânzărilor prognozate și stabilirea previziunilor comerciale
- Analiza prospectivă a imaginii produsului în rândul potențialilor clienți.
Obiectivele de cercetare urmărite în cadrul acestui studiu au fost:
- Determinarea numărului de potențiali utilizatori ai produsului informatic;
- Măsurarea gradului de penetrare a produsului la nivelul societăților din România;
- Măsurarea gradului de cunoaştere a furnizorilor existenţi pe piaţă şi a ofertelor acestora;
- Determinarea obiceiurilor de consum a serviciilor folosite;
Your Comment
Leave a Reply Now